yezz

Imorgon ska vi till badhuset då, (tror jag) det märker jag ng. men förrst ska vi typ till bibioteket oxxå. med klassen asså.

xoxo

har suttit och ätit lite godis från gårdagen. är verkligen inte så sugen som jag trodde jagh skulle vara.
I skolan idag så var jag AStrött! seriöst. ¨När vi va på boda borg så sov jag 2,5 h bara. och nathalie Olofsson berättade ne jättesöt historia om en gubbe som heter Freddie som mördar en i drömmarna kl 3 på natten eller nått. och klockan var 2:50 typ! jag och dokm andra tjejerna förutom nathalie och nathalie tänkte ringa till natha.s mamma och be henn sova hos oss under natten men dt gjorde vi inte. och innan det så hade nathalie och nathalie fått för sig att göra masken. x))

Kommentarer
Postat av: malin karlsson

allt det där visste redan jag :p

2010-06-01 @ 09:24:10
URL: http://malinmariakarlsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

fin blogg:)

2010-07-10 @ 22:00:33
URL: http://jelovi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0