Bildtext fattas?

Nani nana nanananan Nani nana nanananana
Det regnar som helvete ute nu... så störande. ksks ska man gå ut med badkläder och sprinanga runt lite, fast det nlir ju ksk kite pinsamt för grannen kanske ser mig.
Iaf, min dag kanske inte har varit den bästa. jag försov mig för att min fuckingklocka ringde inte. eller så vad det kanske för att jag inte tryckte på den igår, jag vet inte, minns inte. jag får väll hoppas på sol imorgon. SKA sola då!! asså jag vill fam inte åka till nått jävla badhus.  och så måste jag värsta också!! typiskt... sen ska vi till nått bibliotek först oxå eller nått. tror jag ska basta mest för då slipper man ju vara bland killarna och känna sig fulre än vad man är. om dom inte gpr in i tjejernas omklädningrum och in i bastun. men det är ju synd att man måste vara naken där inne. när jag och min klass var där förra gången så gick jag och nathaliorna och madde in i bastun med badkläder. då var det en kärring som tvingade oss att klä av oss! hue det där nu än låter så är det inte som ni tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0